שלום לכולם וברוכים הבאים לעדכוני עמותת ויקימדיה ישראל.


שימו לב, ההרשמה לקורס ויקי נשים מתקיימת כעת. בקורס יערכו 3 מפגשי הנחיה ועריכה שיתקיימו במהלך חודש נובמבר במשרדי העמותה בתל אביב. מטרת הקורס הינה להכשיר עורכות חדשות לכתיבה בוויקיפדיה. להגשת מועמדות להשתתפות בקורס, יש למלא את הטופס המקושר. שימו לב, תנאי הקבלה לקורס כוללים גם כתיבת טיוטת ערך במרחב המשתמשת בוויקיפדיה. נא הפיצו! למידע נוסף על קבוצת ויקי נשים המעולה, בקרו בדף הפייסבוק או בדף המיזם בוויקיפדיה.


וכרגיל, קבוצת ויקי נשים ממשיכה בעשייה וכן במיזם נשים באדום.

מטרת המיזם היא "להכחיל"  ולקבץ במקום אחד את כל הרשימות של הערכים המבוקשים על נשים, ועל נושאים הקשורים לנשים. בימים האחרונים החלו בקבוצה לשחק משחק "אתגר" מקורי בין חברות הקבוצה. להוספה והכחלת ערכים - כנסו לדף המיזם בקישור זה.


תחרות "ויקיפדיה אוהבת אתרי מורשת" עודנה מתקיימת עד לסוף חודש אוקטובר. מהרו להירשם למגוון הסיורים המוצעים. אנחנו מזכירים לכם כי השנה מעבר לפרסים של אלפי שקלים על צילום אתרי מורשת ואתרים באזור הצפון והדרום, ישנם פרסים נהדרים לבנות ובני הגיל השלישי, וכן לצילום ברחפנים. מידע נוסף באתר התחרות.  


שימו לב! לרגל התחרות, הפיקה העמותה  שני כלי הדרכה ייחודיים:

  1. כיצד להעלות תמונה לאתר התחרות - חוברת הסבר

  2. מדריך לכתיבת ערכים על אתרי מורשת



שימו לב, עקב מיעוט משתתפים, מפגש ויקימילון שאמור היה להתקיים ביום רביעי ,19.10.16, בוטל.
אם יתקיים מועד למפגש חלופי אנו נפרסם פרטיו בהמשך.


עוד בוויקימילון - בקרוב תתקיים תחרות נושאת פרסים לכתיבת ערכים מילוניים במיזם. בימים אלו קהילת העורכים מתחילה את העבודה על הפקת התחרות ונשמח לעזרה! עורכים במיזם המבקשים לקחת חלק בהפקה, בתפקידי המפתח בתחרות (מזכירי תחרות, סיוע לעורכים חדשים ועוד), במשובים, בליווי סדנת עריכה וכו' - מוזמנים לפנות במייל לחן - chen@wikimedia.org.il
ההצעה תקפה גם לעורכים במיזמים האחרים שמבקשים להכיר טוב יותר את הקהילה ואת מיזם המילון העברי החופשי.


מאות מורים כבר השתתפו בהשתלמויות מקוונות להכרת ויקיפדיה וליצירת תוכן חופשי, שנולדו בעקבות שיתוף פעולה עם משרד החינוך והמרכז לטכנולוגיה חינוכית. השנה יתקיים המחזור השלישי של ההשתלמויות, ובמהלך הקיץ הן שודרגו ועודכנו לכבודו, בתהליך מאומץ ובעזרת עבודתו המקצועית של נמרוד רפפורט. לקראת השקת מחזור זה של ההשתלמויות התקיים לאחרונה התקיים מפגש עם מנחי ההשתלמות. המפגש נפתח בשיחה מרתקת עם אבנר קנטור על ויקיפדיה, בצל הכתבות והסערות התקשורתיות האחרונות. תודה לנמרוד ולאבנר על התרומה החשובה להשתלמות, שהשפעתה מורגשת במעגלים רחבים ביותר!


בברכת חגים שמחים!




אם אתם עדיין לא חברים שלנו בפייסבוק, אז זה הזמן!  Wikimedia Israel ויקימדיה ישראל

אתם יכולים לשלוח אלינו תמונות, סיפורים וחוויות מהפעילות שלכם בעמותה או במיזמי ויקימדיה השונים ואנחנו נפרסם אותם!


להצטרפות והזמנת חברים לרשימת התפוצה לחצו כאן
להסרה מהרשימה לחצו כאן

בברכה,

חן אלמוג 
רכזת פעילות ומשאבים
ויקימדיה ישראל


משרד: 077-7515923 | נייד: 050-7796017    
http://www.wikimedia.org.il 

 תמונה מוטבעת 3