שלום לכולם וברוכים הבאים לעדכוני עמותת ויקימדיה ישראל.



לאחר שבועות רבים של איסוף נתונים, כתיבה ומעקבים, אנחנו שמחות לספר שדוח הפעילות החציוני של העמותה הוגש לקרן ויקימדיה. להלן קישור לעיונכם. תודה רבה לכל מי שעזר בהעברת הנתונים וכמובן לכל מי שמאפשר את הפעילות המדהימה הזו.


ביום שישי האחרון חגגנו יום הולדת 13 לוויקיפדיה העברית במפגש הקיץ בפארק הירקון. כמו תמיד, כיף לצאת קצת מדפי השיחה ולראות את כולם :) תודה לכל מי שבא, תודה לדרור ודריה על הארגון, לאיתי על השירונים וההפעלה וכמו תמיד, כמובן שאי אפשר בלי המאפים של שלומית!  נתראה שוב בקרוב! תמונות בקישור.

צילום: Deror_Avi, cc-by-sa 4.0



מחזור נוסף של תלמידי היחידה לנוער שוחר מדע באוניברסיטת ת"א יכתוב ערכים בוויקיפדיה!  בשנה שעברה, תלמידי תכנית "אלפא" של היחידה כתבו 50 ערכים, והרחיבו 2 ערכים נוספים, על מדענים זוכי פרס נובל בפרויקט מצליח שסוקר בפוסט הזה.

בעקבות ההצלחה, העמותה וצוות היחידה החליטו להמשיך בשיתוף הפעולה. בתאריך 28.7 דרור לין פתח את תהליך העבודה המשותף בהרצאת מבוא לוויקיפדיה שקצרה שבחים רבים. בהמשך, צפויות להתקיים סדנאות ליצירת תוכן ולהכרת ממשק העריכה, שבתומן יתווספו לוויקיפדיה העברית כ-50 ערכים חדשים, והפעם - על נשים מדעניות, שפרצו דרך בתחומי המתמטיקה, הביולוגיה, הפיזיולוגיה, הרפואה, הכימיה והביוכימיה ועדיין לא זכו לערך... נעדכן בהמשך!



היום החל פרויקט צילום חדש להרחבת פעילות קהילת הלהט"ב בוויקימדיה והעלאת השימוש בתמונות איכותיות ממצעדי גאווה ואירועי קהילה ברחבי העולם. מוזמנים לקרוא עוד על הפרויקט והתחרות המוצעת בעמוד המקושר.




Wikipedia 2.0 logo. קרן ויקימדיה מבקשת לערוך מחקר בנושא עיצוב במיזמי ויקימדיה. מתעניינים מוזמנים לקחת חלק ולענות על הסקר המקושר.



סיור אלף מילים הקרוב:
19 באוגוסט - המרכז למורשת משטרת ישראל בבית שמש. הרשמו בדף המיזם!


דמי חברות בעמותה!
מי שטרם הסדיר את תשלום דמי החבר לשנת 2016, מתבקש לעשות כן. לבירור סטטוס תשלום וחברות, ניתן לפנות לחן אלמוג בכתובת הדואר האלקטרוני- chen@wikimedia.org.il



אם אתם עדיין לא חברים שלנו בפייסבוק, אז זה הזמן!  Wikimedia Israel ויקימדיה ישראל

אתם יכולים לשלוח אלינו תמונות, סיפורים וחוויות מהפעילות שלכם בעמותה או במיזמי ויקימדיה השונים ואנחנו נפרסם אותם!


להצטרפות והזמנת חברים לרשימת התפוצה לחצו כאן
להסרה מהרשימה לחצו כאן


בברכה,

חן אלמוג 
רכזת פעילות ומשאבים
ויקימדיה ישראל


משרד: 077-7515923 | נייד: 050-7796017    
http://www.wikimedia.org.il 

 תמונה מוטבעת 3