ויקיפדיה נכתבת ומתוחזקת על-ידי מתנדבים: כל הערכים והתמונות, כל ההגהות והבדיקות, הכל נעשה על טהרת ההתנדבות. אנו מזמינים אותך להצטרף אלינו! גם אם אין לך ענין בכתיבת ערכים מן היסוד, יש שלל דרכים לסייע בויקיפדיה, כגון הגהה, מיון לקטגוריות, שיוך תמונות לערכים, יצירת איורים, ועוד.

עמותת ויקימדיה ישראל היא עמותה (מס' עמותה 580476430) הפועלת בשיתוף פעולה עם קרן ויקימדיה הבינלאומית לקידום הידע וההשכלה בישראל באמצעות איסופם, יצירתם והפצתם של תכנים חופשיים ובאמצעות ייזום פרויקטים להקלת הגישה למאגרי ידע.

ערכים מומלצים הם ערכים שעומדים בקריטריוני האיכות הנוכחיים של ויקיפדיה. מתנדבי ויקיפדיה מתכבדים להגיש לך ערך מומלץ, תמונה מומלצת, ומקבץ אירועים מן הלוח הלועזי והעברי שאירעו בתאריך זה:


ערך מומלץ: מקדש השמים

מקדש השמים (סינית מסורתית: 天壇, בפין-יין: Tiāntán - "טְייֵנְטָאן", מילולית "מזבח השמים") הוא אתר נרחב של חורש נטוע, גנים ומכלול מבנים במועצה שׂוֵאנְווּ שבדרום מזרח בייג'ינג, ששימש מרכז פולחן דאואיסטי עבור קיסרי סין משושלות מינג וצ'ינג. קיסרי סין נהגו להתפלל במקום פעמיים בשנה בבקשה מהשמים ליבולי שפע. בניית המבנים במכלול החלה בשנת 1406, והסתיימה ב-1420. מאז עבר האתר כמה שינויים ושיפוצים במהלך השנים, ונעשה בו שימוש רצוף עד ל-1911, כאשר נפלה שושלת צ'ינג. האתר הוכרז בשנת 1998 כאתר מורשת עולמית על ידי אונסק"ו.

היום בהיסטוריה

אירועים בלוח העברי

תמונה מומלצת


קרן אור חודרת בין הקירות העשויים אבן גיר של קניון אנטילופ באריזונה

קרן אור חודרת בין הקירות העשויים אבן חול של קניון אנטילופ באריזונה.